لنز سیگما Sigma 85mm f\1.4 DG DN Art for Sony ESigma 85mm f\1.4 DG DN Art Lens for Sony E

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

46,500,000 تومان

ویژگی های محصول
  • لنز Mount Sony E
  • محدوده دیافراگم f/1.4-16
  • دیافراگم 11 تیغه مدور
  • سیستم فوکوس خودکار
  • فاصله کانونی 85 میلی‌متر
  • قطر دهانه فیلتر 77 میلی‌متر
  • استفاده از 5 عدسی SLD
  • استفاده از یک عدسی Aspherical
  • دارای موتور فوکوس
  • رینگ فوکوس دستی همیشگی
  • وزن 625 گرم
  • سازگار با داک مخصوص سیگما
  • + موارد بیشتر - بستن
  • فتو مسعودی
  • فتو مسعودی
  • فتو مسعودی

محصولات مرتبط

نقد و بررسی اجمالی

مشخصات شاخص لنز سیگما Sigma 85mm f/1.4 DG DN Art Lens for Sony E

5 عنصر با پراکنش کم (SLD) برای کاهش خطای کروماتیکی و بهبود وضوح و صحت رنگ
داری manual aperture ring با قابلیت de-click (تنظیم گشودگی دیافراگم بدون صدا)
داری دکمه AFL (قفل فوکوس خودکار توکار)
مناسب برای ضبط ویدیو
وزن 625 گرم
محدوده دیافراگم f/1.4-16
قطر دهانه فیلتر 77 میلی‌متر

نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

لنز سیگما Sigma 85mm f\1.4 DG DN Art for Sony E

sigma 85mm f1 4 dg dn art 01 1
نقد و بررسی مشخصات فنی لنز سیگما Sigma 85mm f/1.4 DG DN Art Lens for Sony E
لنز Sigma 85mm F1.4 for sony یک لنز تله فوتو با پنج عدسی SLD است که برای عکاسی پرتره و جلوه‌های زیبا و هنری بوکه مناسب است. دهانه دیافراگم این لنز 11 تیغه مدور دارد که بازترین حالت آن F/1.4 و بسته‌ترین حالت آن F16 است. حداقل فاصله کانونی این لنز 85 میلیمتر است که برای یک لنز تله فوتوی کوتاه با کاربرد عکاسی پرتره کافیست. طول لنز 94 میلیمتر و قطر آن 83 میلیمتر است که این لنز را یک لنز کامپکت و قابل حمل می‌سازد.
sigma 85 f1 4dn art s 1

ویژگی‌های لنز سیگما 85 میلیمتری
دیافراگم لنز Sigma 85mm F1.4 for Sony ویژگی‌های مختلفی دارد؛ از جمله یک سوییچ در کنار آن که به شما این امکان را می‌دهد تا حلقه دیافراگم را تنظیم کرده و قفل کنید. این ویژگی برای زمانی که می‌خواهید فیلمبرداری کنید بسیار پرکاربرد است و فیلمبرداری را برایتان راحت‌تر می‌کند چرا که قفل شدن دیافراگم احتمال اینکه شما به طور ناخوداگاه دستتان به تنظیمات بخورد و آن را تغییر دهد را کاهش می‎دهد.

دکمه دیگری که روی این لنز قرار گرفته تنظیم دستی دیافراگم لنز را قفل می‌کند و تنظیمات را به دوربین می‌سپارد. علاوه بر اینها یک سوییچ برای اتوفوکوس نیز وجود دارد که با فعال کردن آن، فوکوس کردن دوربین حین عکاسی به طور خودکار انجام می‌گیرد. افرادی که تمایل دارند فوکوس کردن حین عکاسی بر عهده خودشان باشد، نیازی به تغییر این سوییچ ندارند و با غیرفعال کردن آن، فوکوس کردن به صورت دستی و بر عهده عکاس خواهد بود.
YTthumb 1
ساختار بدنه لنز Sigma 85mm F1.4 for Sony
بدنه این لنز بسیار سبک و جمع و جور طراحی شده است که فقط 630 گرم وزن دارد و از آلیاژ منیزیوم ساخته شده است. برند سیگما اغلب تجهیزات خود را با متریال TSC طراحی می‌کند. TSC که به عنوان کامپوزیت حرارتی پایدار (Thermal Stable Composite) شناخته شده است نوعی پلی کربنات است که سرعت انبساط حرارتی آن مشابه آلومینیوم و کیفیت آن به اندازه قطعات فلزی بالا است. بنابراین بدنه این لنز انسجام بسیار بالایی خواهد داشت و نگرانی بابت آسیب پذیر بودن آن نخواهید داشت. سبک وزن بودن لنز، تعادل آن را به روی دوربین‌های مختلف بالاتر می‌برد. هرچند در اغلب مواقع این لنز مناسب دوربین‌های کوچک‌تر نظیر Lumix S1، Sony E و تمامی دوربین‌های L-Mount است.

این لنز تله فوتو، ساختاری بسیار مقاوم دارد که در برابر گرد و غبار و پاشش آب نیز مقاوم است و همین موجب شده استفاده از این لنز در فضای باز و حتی حین بارش سبک باران آسان باشد. هرچند این به معنای ضد آب بودن لنز سیگما نیست اما عکاسی در شرایط مختلف را ممکن و آسان می‌سازد. همچنین این مدل لنز سیگما هم برای آماتورها و هم برای حرفه‌ای کاربرد دارد و می‌توان از آن برای هر نوع عکاسی که به لنز کوتاه تله فتو نیاز دارد، نظیر عکاسی ورزشی داخل سالن، استفاده کرد.
download

قدرت تفکیک بالا و ایجاد بوکه‌های شگفت‌انگیز

قدرت لنز Sigma 85mm f/1.4 در وضوح بر میدانی که فوکوس روی آن تنظیم شده بالا است. پس‌زمینه و حواشی تصویر تا حدودی حالت محوشدگی ملایمی به خود می‌گیرد. این قدرت وضوح بالا و دیافراگمی که حد گشودگی f/1.4 دارد، این لنز را برای عکاسی پرتره به یک انتخاب عالی بدل کرده است. تیرگی در هالۀ تصویر و رگه‌رگه شدن نور به کمترین حد خود رسیده که با فوکوس مناسب می‌توان بوکه‌های طبیعی و رضایت‌بخشی را ثبت کرد. افکت حلقه پیازی onion ring که معمولاً با دیسک‌های بوکه‌ای دیده می‌شود با این لنز قابل دسترسی است. لنز این قابلیت‌ها را مدیون دیافراگم 11 تیغه‌ای چرخشی است که در طراحی آن لحاظ شده است. اگر به بوکه‌های زیبا و بزرگ علاقه دارید، خرید این لنز را در لیست خود قرار دهید.

فناوری استپ موتور در لنز Sigma 85mm f/1.4
این لنز از فناوری DN که یک استپ موتور است برای فوکوس خودکار بهره می‌برد. وزن و اندازه نسبت به مدل‌های HSM کاهش یافته و کیفیت فوکوس تا حدود زیادی راضی کننده است. در تشخیص چهره و چشم سوژه بسیار عالی عمل‌ می‌کند. فوکوس خودکار نسبتاً کم سر و صدا و سریع است. توان چرخش و سرعت بالا موجب دریافت پاسخ مناسب و فوری برای فوکوس بر روی سوژه دلخواه خواهد شد. در نتیجه برای سوژه‌های متحرک به سرعت می‌توانید صحنه مورد نظر خود را شکار کنید.
images

آیا لنز Sigma 85mm f/1.4 برای شما مناسب است؟
این لنز را می‌توان یک لنز پرتره دانست. با وجود توانایی‌هایی که این لنز دارد، می‌توان از آن برای ثبت محصولات فروشگاهی که قرار نیست به سوژه چندان نزدیک شد نیز استفاده کرد. اگر پرتره‌های شما در رده کارهای هنری هستند قطعاً این لنز را می‌توان در لیست خود قرار داد. همچنین اگر عکاس آتلیه هستید، می‌توانید از این لنز نهایت بهره را چه در فضای داخلی و چه در فضای خارجی ببرید.
DSC4930

نمایش کامل نقد و بررسی
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش