دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a7 III Mirrorless BodySony Alpha a7 III Mirrorless Body

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

77,500,000 تومان

محصولات برند سونی
ویژگی های محصول
  • 24 مگاپیکسل
  • اندازه حسگر Full Frame
  • حساسیت ISO 100-25600
  • 693 نقطه فوکوس
  • سرعت عکاسی پیاپی 10 فریم در ثانیه
  • فیلمبرداری 4K با سرعت 24 فریم در ثانیه
  • اندازه مانیتور 3 اینچ متحرک
  • ارتباط WiFi و NFC
  • ورودی میکروفن و خروجی هدفون
  • + موارد بیشتر - بستن
  • فتو مسعودی
  • گارانتی اصلی همکار گستر سیما UBMS (یک ساله)
  • فتو مسعودی
  • فتو مسعودی

محصولات مرتبط

نقد و بررسی اجمالی

دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a7 III Mirrorless Body :
دوربین بدون آینه Sony Alpha a7 III سومین نسل از دوربین‌های A7 این شرکت و اقتصادی‌ترین دوربین از سری دوربین‌های فول‌فریم بدون آینه سونی است که قابلیت‌های فوق‌العاده آن، باعث شده تا یک انتخاب بسیار هوشمندانه برای ورود به دنیای Mirrorless های سونی باشد. این دوربین با یک حسگر به روز شده بسیار پیشرفته، هم برای کار عکاسی و هم برای فیلم‌برداری عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. سونی برای بهبود کارآیی این دوربین در نور کم، از یک حسگر اختصاصی Exmor R BSI CMOS که ساخت خودش است استفاده کرده است.

نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a7 III Mirrorless Body

بدنه دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a7 III Mirrorless Bodyدوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a7 III Mirrorless Body :
Alpha a7 III دوربین جدید سونی دارای حسگر فول‌ فریماز نوع BSI CMOS بوده و رزولوشن آن برابر ۲۴ مگاپیکسل می‌باشد. این سنسور همان حسگری است که بر روی نمونه قبلی نیز به کار گرفته شده ولی پردازنده دوربین و سیستم فوکوس آن پیشرفت‌های زیادی داشته است. این دوربین جدای از عکاسی با این رزولوشن، می‌تواند با فرمت UHD 4K نیز تصویربرداری کند. پردازشگر بسیار پرسرعت Bionz X در این دوربین، علاوه بر سرعت بخشیدن به ثبت تصاویر تا ۱۰ فریم (با رزولوشن کامل)، امکان افزایش ایزو را تا ۲۰۴۸۰۰ ممکن کرده است که برای استفاده در نور کم بسیار پرکاربرد است. سرعت این دوربین نسبت به مدل‌های قبلی خودش افزایش قابل توجهی داشته است.

در اغلب دوربین‌های سونی، حسگر دوربین مجهز به لرزشگیر است. در این دوربین نیز حسگر دوربین دارای لرزشگیر 5 محوره است که می‌تواند لرزش‌ها و پیچش‌های دست را در جهات مختلف هنگام عکاسی و فیلم برداری به حداقل برساند.
سیستم فوکوس خودکار در این دوربین پیشرفت بسیار زیادی داشته است. به طوریکه نقاط فوکوس تشخیص فازی در این دوربین به عدد “۶۹۳ نقطه فوکوس” رسیده است! همچنین در حالت فیلمبرداری یا  Live View نیز می‌توان از ۴۲۵ نقطه فوکوس تشخیص کنتراست، برای فوکوس خودکار استفاده کرد. این دوربین از لنز‌های مانت E استفاده می‌کند. اما حتی وقتی از لنز‌های سری A سونی نیز روی این دوربین استفاده می‌کنید، باز هم می‌توانید با مبدل‌های LA-EA و LA-EA3 از تمامی ۶۹۳ نقطه فوکوس خودکاردوربین استفاده کنید.

طراحی و کارآیی سونی آلفا A7 III
بدنه a7 III از آلیاژ منیزیم ساخته شده که علاوه بر استحکام بالا، وزن بسیار سبکی نیز دارد و برای استفاده در آب و هوای نامساعد عایق‌ بندی آن نیز بهبود یافته است. دکمه شاتر در این دوربین دارای طراحی خاصی است که به گفته سونی می‌تواند تا ۵۰ درصد از لرزش دوربین را در حین عکس‌برداری کنترل کند. البته در صورت نیاز به حداقل لرزش، وضعیت Silent را می‌توان در آن فعال کرد که در این حالت دوربین تقریبا بدون لرزش عکاسی می‌کند. پرده شاتر این دوربین نیز تا 500 هزار شات طبق ادعای شرکت سازنده ضمانت شده است.

یکی از مهم‌ ترین قابلیت‌های این دوربین، امکانات عکس‌برداری 4Kآن است. سونی a7 III می‌تواند با رزولوشن UHD 4K 3840 x 2160p با سرعت ۳۰ یا ۲۴ فریم برثانیه و با فرمت XAVC فیلمبرداری کند. این فرمت بسیار با کیفیت بوده و حجم انتقال اطلاعات آن ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه است، بنابراین برای ضبط با فرمت 4Kباید از کارت‌های حافظه پرسرعت که بتوانند این حجم اطلاعات را ضبط کنند استفاده کنید.

در صورت استفاده از حالتFull HD 1920 x 1080p  سرعت فیلمبرداری به ۶۰ فریم برثانیه می‌رسد، هم‌چنین برای فیلم برداری اسلوموشن نیز می‌توان با رزولوشن  1080p و با فریم‌ریت ۱۲۰ به فیلم برداری پرداخت.

نمایشگر ۳ اینچی بسیار باکیفیت این دوربین دارای رزولوشن ۹۲۲هزار پیکسل و به صورت بازشو طراحی شده است. این منظره‌ یاب می‌تواند ۱۰۷ درجه رو به بالا و ۴۱ درجه رو به پایین تا شود. در صورت نیاز می‌توانید از منظره‌ یاب الکترونیکی آن استفاده کنید. رزولوشن این منظره‌ یاب ۰٫۵ اینچی، برابر ۲٫۳۶ مگاپیکسل بوده و از نوع XGA OLED Tru-Finder است و تصویری بسیار با کیفیت از کادر روبرو را به شما نشان می‌دهد، به طوری که تقریبا نمی‌توان متوجه شد که این منظره‌یاب الکترونیکی بوده اپتیکی نیست!

در صورت نیاز به ارتباط از راه دور برای انتقال عکس‌ها و کنترل بی‌سیم دوربین، می‌توانید از تکنولوژی‌های ارتباطی روز مانند WiFi یا NFC که در آن وجود دارد استفاده کنید.

نمایش کامل نقد و بررسی
مشخصات کلی محصول
تاریخ معرفی

2018/02/27

پیکسل های مؤثر

24 مگاپیکسل

مدل باتری

NP-FZ100

کل پیکسل ها

25 مگاپیکسل

حداکثر رزولوشن

6000*4000

نوع حسگر

CMOS, 35.6 x 23.8 mm

ابعاد حسگر

Full Frame

تعداد نقاط فوکوس

۶۹۳ نقطه

نوع صفحه نمایش

LCD

نمایش همه مشخصات کالا
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش